H Nissan έδωσε όλες τις λεπτομέρειες του ανανεωμένου GT-R, που έκανε το ντεμπούτο του τον περασμένο Μάρτιο στην έκθεση της Νέας Υόρκης. Το ανανεωμένο GT-R φέρει σημαντικές βελτιώσεις στον τομέα της οδήγησης και των επιδόσεων, με νέα βασικά χαρακτηριστικά. Οι συγκεκριμένες αλλαγές και βελτιώσεις, θεωρούνται και οι πιο σημαντικές που έχουν γίνει στο μοντέλο από το λανσάρισμά του, το 2007.

 

Εξωτερικά, το νέο GT-R φέρει μια εξ’ ολοκλήρου νέα μάσκα από χρώμιο με το χαρακτηριστικό σχήμα V της Nissan. Εκτός από την εμφάνιση, η νέα διευρυμένη μάσκα, παρέχει και καλύτερη ψύξη στον κινητήρα, ενώ διαθέτει και ένα νέο σχέδιο πλέγματος. Οι αλλαγές συνεχίζονται με το νέο καπό που συμβάλει στη σταθερότητα του οχήματος σε υψηλές ταχύτητες. Το σύνολο των αλλαγών στο εμπρόσθιο μέρος, συμπληρώνουν το ανασχεδιασμένο σπλερ, όπως και η ποδιά του προφυλακτήρα (κάτω από τους προβολείς), που αφενός προσδίδουν στο νέο GT-R το βλέμμα ενός καθαρόαιμου αγωνιστικού, αφετέρου συμβάλουν στη δημιουργία υψηλών επιπέδων κάθετης δύναόιμης μπροστά.


Στο εσωτερικό, το ταμπλό και ο πίνακας οργάνων είναι καινούρια και φέρουν επένδυση από δέρμα υψηλής ποιότητας, έντεχνα δουλεμένο από τα εγγυημένα χέρια των Takumi. Το σχήμα του ταμπλό υιοθετεί μια “οριζόντια ροή” που προσφέρει μια αίσθηση αυξημένης σταθερότητας για τους επιβαίνοντες, ενώ η γραμμή που εκτείνεται από το ταμπλό οργάνων έως την κεντρική κονσόλα, προσδίδει ένα ξεχωριστό, πλην όμως διακριτικό, οδηγοκεντρικό περιβάλλον στην καμπίνα.

Στο κέντρο της κονσόλας, η λειτουργικότητα και η εμφάνιση βρίσκουν την απόλυτη ισορροπία. Η ολοκληρωμένη μονάδα πλοήγησης και ηχοσυστήματος, φέρει πλέον μόνο 11 διακόπτες από 27 που είχε το προηγούμενο μοντέλο. Η διευρυμένη οθόνη αφής 8 ιντσών διαθέτει μεγάλα εικονίδια για ακόμα καλύτερη λειτουργικότητα, ενώ η νέα εμφάνιση στον πίνακα ελέγχου, επιτρέπει τον εύκολο χειρισμό πολλαπλών λειτουργιών, στο μέσο της ανθρακονημάτινης κονσόλας.

Τα χειριστήρια αλλαγής ταχυτήτων (shift paddles) έχουν τοποθετηθεί σε ένα νέο τιμόνι, επιτρέποντας στον οδηγό να αλλάζει ταχύτητες ακαριαία, χωρίς να χρειάζεται να πάρει τα χέρια του από αυτό. Τα shift paddles, όπως και τα χειριστήρια του εξαερισμού, έχουν βελτιωμένη αίσθηση και καλύτερο ήχο στον χειρισμό και την ρύθμιση.

 

 

Η “καρδιά” του GT-R, ο 3.8 λίτρων, V6, 24 βαλβίδων twin-turbo κινητήρας, που συναρμολογείται στο χέρι από έναν Takumi, τώρα αποδίδει 570 άλογα στις 6.800 σ.α.λ και 633 Nm ροπής. Η βελτιωμένη απόδοση στο νέο μοντέλο, που είναι το αποτέλεσμα του ακριβέστερου ελέγχου ανάφλεξης-χρονισμού των κυλίνδρων και της επιπλέον πίεσης από τους υπερσυμπιεστές, επιτρέπουν στο supercar την επίτευξη της ανώτερης επιτάχυνσης στην μεσαίο και ανώτερο εύρος στροφών του κινητήρα (3.200 σ.α.λ και πάνω). Το μηχανικό σύνολο συμπληρώνει το ρυθμισμένο εξατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, που χαρακτηρίζεται από ομαλότερες αλλαγές και λιγότερο θόρυβο. Ο γνώριμος ήχος του κινητήρα του GT-R έχει επίσης αναβαθμιστεί, παρέχοντας ένα τέλειο ακουστικό αποτέλεσμα. Σε αυτό συνεπικουρούν τόσο τα νέα τελικά κομμάτια των εξατμίσεων από τιτάνιο, όσο και το σύστημα Active Sound Enhancement (ASE). Μόλις πέντε μηχανικοί της Nissan κατασκευάζουν τους κινητήρες του GT-R και η Nissan δηλώνει πως απαιτούνται πολλά για να γίνει κάποιος, ένας από τους ανθρώπους που κατασκευάζουν τους κινητήρες του GT-R, επειδή είναι πολύ σημαντικό ο κινητήρας του GT-R να κατασκευάζεται στο χέρι, αποκλειστικά από έναν Takumi.

Το GT-R, ανέκαθεν εθεωρείτο ως ένα supercar που παρέχει στον οδηγό του τη δυνατότητα χειρισμού με κινήσεις “χειρουργικής” ακρίβειας. Σε αυτή την κατεύθυνση, το νέο μοντέλο έχει υποστεί περαιτέρω βελτιώσεις, με μια πιο άκαμπτη δομή αμαξώματος και νέες αναρτήσεις που έχουν ως αποτέλεσμα ακόμα καλύτερη σταθερότητα, αλλά και υψηλότερες ταχύτητες σε γρήγορες στροφές. Η απαραίτητη πρόσφυση επιτυγχάνεται και με τα νέα ελαστικά 20 ιντσών, σε νέες σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου τύπου “Y-spoke”.

 

 

Παρ ‘όλες αυτές τις βελτιώσεις απόδοσης, το νέο GT-R είναι το πιο άνετο μοντέλο της σειράς που έχει κατασκευαστεί μέχρι σήμερα, με έναν “πολιτισμένο” και κομψό χαρακτήρα, που σπάνια συναντάται σε ένα supercar υψηλών επιδόσεων. Με ακόμα καλύτερη ποιότητα κύλισης και με μια καμπίνα που παραμένει αθόρυβη και στις υψηλές ταχύτητες, το νέο GT-R δημιουργεί μια νέα σχολή στην κατηγορία. Το νέο μοντέλο θα είναι διαθέσιμο από το ερχόμενο καλοκαίρι, με νέα φρέσκα χρώματα και με πλούσιες εκδόσεις ως προς τον εξοπλισμό του.


Το Διαβάσαμε εδώ: Autoblog.gr